• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • У гостях у психолога

Похожее изображение


Котляр Марта Петрівна - практичний психолог, соціальний педагог

Психологічна служба у нашій початковій школі - це спільна діяльність соціального педагога та практичного психолога, спрямована на повноцінний розвиток особистості кожного учня.

Проблема, яку досліджує практичний психолог: «Формування і розвиток індивідуальних особливостей дитини та допомога у виробленні свідомого ставлення до майбутнього життя та виховання самодостатньої соціально адаптованої особистості»

Тема роботи соціального педагога: "Формування соціально активної і компетентної особистості з чітко визначеною громадянською позицією."

Життєве кредо: Хай оживає істина стара: "Людина починається з добра".

ГРАФІК РОБОТИ

практичного психолога

Домаморицької початкової школи з дошкільним підрозділом

Котляр Марти Петрівни

Дні роботиЗ якого часуДо якого часу
Понеділок9.0011.00
Четвер9.0017.00


ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога

Домаморицької початкової школи з дошкільним підрозділом

Котляр Марти Петрівни

Дні роботиЗ якого часуДо якого часу
Понеділок12.3016.30
Четвер09.0011.00
П'ятниця 12.3016.30

Шановні учасники освітнього процесу!

У зв'язку із дією в країні воєнного стану робота психологічної служби ведеться у дистанційній формі.

Індивідуальну психологічну допомогу (консультацію) всі учасники освітнього процесу можуть отримати, звернувшись за номером +380982244884

/Files/images/192AC7D0-C208-42B2-BDA2-59A0F8BEF6A3.png

/Files/images/345.jpg

Поради

щодо розвитку обдарованої дитини

( на замітку батькам обдарованих та здібних дітей)

1.Відповідайте на запитання дитини якомога терпляче і чесно, запитання дитини сприймайте серйозно.

2.Створіть у квартирі місце – вітрину, де дитина може виставляти свої роботи.

3. Не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи.

4. Відведіть дитині кімнату чи куточок винятково для творчих занять.

5. Показуйте дитині, що Ви її любите такою, якою вона є, а не за її досягнення.

6. Показуйте дитині цікаві місця.

7.Щодня знаходьте час. Щоб побути з дитиною наодинці.

8.Спонукайте дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно.

9. Ніколи не відмахуйтесь від невдач дитини.

10. Ніколи не сварить дитину за невміння та помилки.

11. Хваліть дитину за навчальну ініціативу.

12. Не проектуйте на свою дитину власні захоплення та інтереси.

13 Учити терпінню, заохочуйте за всі старання.

14. Учити програвати і не сприймати будь – яку невдачу як трагедію.

15. Навчити дитину бути якомога менш вразливою.

16. Робити все можливе, аби дитина не занижувала свою самооцінку і водночас не виставляла надмірної обдарованості напоказ.

17. Не прославляйте її над іншими дітьми в сім’ї.

Як не слід поводитися батькам?

- Нехтувати здібностями чи надмірно підносити їх;

- карати за допитливість або настільки заохочувати, що це може призвести до зриву;

- драматизувати невдачі;

- Вважати, що з дитиною не пощастило, і постійно їй цим дорікати.

/Files/images/01.jpg

/Files/images/02.jpg/Files/images/04.jpg/Files/images/03.jpg



Найдобріша у світі казка на ніч

/Files/images/05.jpg

Запросив якось вовк зайченя на вечерю,Став співати до нього солодкі пісні…Все красиво прикрасив у темній печері,Навіть моркви з бадиллям зварив в казані…Зайченятко спочатку вагалося сильно,Але потім відтало від лагідних слів…Може, рішення й здалось йому божевільнимТа відмовитись зайчик малий не посмів…Він подумав:”А раптом і справді вовчиськоЗміг приборкати звіра у серці своїм…”Вовк всміхнувся, оскаливши гострі зуби ська…Затаїлось щось темне у серці лихім…Зайчик щиро повірив у вовкові зміниВ те,що звіра в собі побороти зумівІ пішов наш вухань сам один на гостиниХоч у серденьку страх, мов листочок, тремтів…Вовк усе зготовув у печері холоднійВже і моркву солодку в тарілки наклав,А в самого блистіли очиці голодні,На вечерю смачну нетерпляче чекав…Зайченятко прийшло із яскравим букетомІ всміхнулось до вовка незнаним тепломВовк із диву забув про мотузки й тенетаІ усівся із зайцем за круглим столом…І як тільки хотів зайченя вже впіймати,Раптом наш сіромань, вже й забувши про страх,Став до вовка так щиро і тепло казати:“Як я радий, що зміг ти змінити свій шлях!Я спочатку не вірив та й інші казали,Що звіряче збороть неможливо в собі…Та вони просто сили твоєї не знали,А я певен, що зла не лишилось в тобі!”Вовк те слухав і слова не міг проказати,Він ніколи такого до себе не чув…Він побачив довіру в очицях зайчати,Та невже це він сам цю довіру здобув?-Ну тепер то ми друзі навіки з тобою!Не хвилюйся, я завжди тобі поможуІ тебе примирю з лісовою юрбоюІ багато цікавих місцин покажу…Ти ,напевно, стомився в печері сидіти?А у мене у нірці теплесенький мох…Можеш в гості до мене, як схочеш,ходитиНе хвилюйся, там вистачить місця для двох!Вовк умить апетит свій звірячий утративІ уперше наїстись бадиллям зумів..Він вечері чекав, а діждався на братаІ до ночі із ним без кінця говорив!В нього вірили!Вовку літати хотілось…Він тепер вже не монстр,віднині-він друг!Його серце холодне нарешті зігрілось…І ,здавалось, змінився весь всесвіт навкруг!А на другий вже день всі у лісі здивилисьІ не стільки тому, що наш зайчик живий,Як із того ,що в вовка в очах щось змінилось…Не горів вже вогнем у них вогник лихий..Та невже це можливо? Ніхто і не вірив…А із вовчого серця пропала пітьма…Це її налякала зайчаткова віра,А сильнішої сили у світі нема!Як зростають дерева із зерня малого,Як маленька жаринка розтоплює лід…Так і віра в рятунок серденька чужогоНе його лиш рятує, а змінює світ!© Огнєва Інелла

Джерело: facebook.com

/Files/images/0910.png/Files/images/06.jpg


/Files/images/0909.png

Кiлькiсть переглядiв: 604

Коментарi